onsdag 5. september 2018

Septemberkort - utfordring fra Scrap the Rainbow

Denne måneden er utfordringen fra Scrap the Rainbow å lage en serie med kort eller esker eller liknende bestående av minst 6 ting.

Jeg har laget en serie med kort i 4x6" format, den er egentlig på 15 kort, men vise her det 6 første. Mønsterarket er fra Papirdesign og er vel egentlig fra en juleserie, men det passet så fint til bursdagskort. Pynten på disse kortene er roser fra Papirdesign i blåfarger som passer til papiret og hjemmelagde heklablomster. Tekststemplene er fra Norsk Stempelblad. Oppsettet for kortene er inspirert av et blogginnlegg jeg fant da jeg googlet "one-sheet-wonder"
Her er alle 6 kortene på en gang:

Dette kortet skulle ikke vært slik, det skulle egentlig vært et av to med et trapes, men siden jeg kuttet panelet feil, ble det til at jeg kuttet det til 2 triangler og 2 striper (stripene ble brukt på et annet kort igjen). Nå som jeg titter på det etterpå, er jeg ikke 100% fornøyd, så jeg vet hvordan jeg vil lage det neste gang.

Dette kortet har en type blomsterbukett som jeg lærte å lage av Kari Asdal hos North Star Design

På dette kortet er det i tillegg brukt osteklut som bånd, det kan jo brukes til så mangt

Håper du blir med på utfordringen hos Scrap the Rainbow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar