torsdag 9. januar 2020

January inspiration

Happy New Year everybody, thought I'd kick off this years inspiration with a couple of cards from the two challenge blogs where I'm a design team member.
Godt nyttår folkens! Tenkte jeg skulle starte inspirasjonen for 2020 med to kort som er brukt som inspirasjon i de to utfordringsbloggene hvor jeg er med som designteammedlem.

The challenge is to use a picture already coloured or taken from printed paper.
I've used papers and picture from Maya Design. The text diecut and roses are from Papirdesign.
Først Scrap the Rainbow:
Denne gangen har jeg valgt å bruke et klippeark fra Maya Design sammen med koordinerende papirer fra samme produsent. Jeg har komplettert med diecut fra Papirdesign og blomster fra samme produsent.


The second card is from Hobbygarasjen, and here I've used stamps from Hero Arts, a wreath builder template from Gina K. and Misti stamping tool with inks from Versafine Clair and embossing powder from Nuvo.
Det andre kortet er for Hobbygarasjen og her har jeg kombinert stempler fra Heroarts, kransbyggestensil fra Gina K. og Misti stempelplattform med ulike farger blekk fra VersaFine Clair og embossingpulver fra Nuvo

Materialliste
Stempel: Hero Arts stempelsett
Blekk: VersaFine Clair (TwilightMedieval BlueBlue belle), VersaMark
Embossingpulver: Nuvo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar