tirsdag 1. desember 2020

Julekort og pakkelapper!

Da var vi jammen i desember, og de fleste julekortene burde være klare (jeg skriver, burde, vet jeg har mange som må lages enda, selv om noen heldigvis er levert allerede).

Her er et julekort jeg har laget til utfordringen som er i Scrap the Rainbow i desember, det er bruk juleark fra Echo Park, en liten bit rødrutete bånd og så et snøfnugg i finer, kanskje jeg gir kortet en lett dusj med Glimmer Mist før jeg sender det avgårde? Hmmm


Man må lapper til pakkene og da passer det vel fint å vise fram noen jeg har laget i det siste? Mønsterarkene er fra samme serie fra Echo Park, men diesen og stemplene er fra Papirdesign. 
Først et bilde av en pakkelapp i bruk på en pakke.


Her har vi en samling av "Julestrømper"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar