tirsdag 15. desember 2020

Pakke, pakke pakke...

I det siste har jeg lagd endel pakkelapper, det er en tendens for at man trenger det i desember....

Den første er det bruk en vanlig tag, osteklut, blomst og en blomst klippet ut av et klippebilde fra et ark fra AB Studio. På den andre har jeg brukt rester som jeg har hatt liggende i årevis. Her er det et klipebilde som er kombinert med bånd/tråd og finerbokstaver.


Disse ble laget til Scrap the Rainbow-bloggen.

Så var det pakkelappene jeg lagde til Hobbygarasjen:



Av og til er rett og slett det enkleste det beste...

2 kommentarer:

  1. Knall flotte tag. Gleder meg til å bruke mine ark fra AB studio

    SvarSlett
    Svar
    1. Digger flere av arkene og vurderer å kjøpe flere, tenk tenk tenk...
      De var uansett kjempekjekke og jobbe med

      Slett